Thursday, November 1, 2007

lemppari

Joskus kolme kuukautta sitten tein postauksen, jossa esittelin sen hetkisiä lempivaatteitani. Värit vaatteissa olivat silloin hiukan kirkkaampia ja materiaalit huomattavasti ohuempia. Säätkin olivat vielä lämpimät *niisk*. Nyt, kun kylmä ilma ja syksyn tummat värit ovat saapuneet, myös lempivaatteeni ovat hiukan vaihtuneet...



1. Tämä todella monikäyttöinen, ruskea H&M-tunika sopii sekä legginssien että farkkujen kanssa. Vielä kun jotkut saappaat löytyisi, niin mahtava asukokonaisuus olisi taa'attu.

2. ja 3. Nämä melko paljon kritiikkiä saaneet H&M-rätit ovat miestenosastolta. Värejä löytyy maasta taivaaseen, jotka ovat sopivasti murretumpia ja hailakampia, kun naistenosaston värit. Hinnat on alhaisempia, kun saman ketjun rannekorut, mutta sen takia en näitä ostanut. Rakastuin niiden ihaniin väreihin, yksinkertaisuuteen ja mukavuuteen.

4. Tämä Zaran puuron värinen villatakki oli myös viime lempparivaate-listallani. Se on ihanan ajaton ja sopivan värinen.

5. Pariisista löysin tämän aivan ihanan American Vintage-merkkisen punertavan ruskean tunikan. Se on yhtäkäytännöllinen kuin ensimmäinen tunika, mutta paljon pehmeämpi ja mukavampi.


Viime aikojen asukokonaisuuteni ovat olleet melko samanlaisia ja tylsiä (katso viimeisin päivän asu-kuvani!) Ainoa vaihtuva ja virkistävä asia asuissani on ollut se, että käsikoru vaihtuu. Eli ei ole kovin mielenkiintoista päällä ollut... Siispä päätinkin tällä kertaa esitellä ulkoilma-asuni, joka siis koostuu perusfarkuista, Zaran takista sekä H&M:n luumu-kaulahuivista. Hiukset ovat kuvassa aivan päin vinkkeliä ja kaulaliina on kiedottuna niiden päällä. Eli en ole leikannut hiuksia tai mitään... :D

Lopuksi esittelen vielä tämän päivän pikkuostokseni:

1. Olen aivan hullaantunut tuollaisiin ohuisiin ja keyvyisiin glitteri-käsikoruihin. Minulla on jo yhdet tämän tapaiset, mutta värikkäämmät. Nämäkin bling-bling-kilistimet ovat Accessorizelta, mutta värit ovat hailakammat (vaikka kuva toisin väittää.) Hintaa 5,90€.

2. Eräs kaverini kertoi käyttäneensä tätä H&M:n mansikan tuoksuista hiusnaamiota ja totesi tämän olevan hyvää. Kiinnostuin asiasta ja päätin kokeilla. Seuraavassa postauksessa luvassa arvostelu tästä n. kahden euron hiusnaamiosta!


Mikä tai mitkä on sinun lempivaatteesi? Entä minkälainen sinun talvitakkisi on?

33 comments:

Anonymous said...

ihania vaatteita, ihana postaus!
mun lempivaatteet on H&Mn musta-ruskea raidallinen neule ja Seppälän valkea huppari, ehdottomasti! Neuletakkisi on ihanan mallinen ja värinen.

Saanko kysyä, mistä ostat yleensä Catwalkin hiustuotteesi?

Tuo naamio on hyvää ja ihanan tuoksuista, olen kokeillut, myös saman ketjun jalkanaamiot ovat loistavia.

Ihanat käsikorut, täällä päin ei ole näkynt Accessorizea, vain Piecesiä.

mukavaa viikonloppua, kermis! ( lempinimi :D )

Anonymous said...

Mulla on ihan tavallinen musta villakangastakki. :D

Pakko vilä lisätä että tuo naamio on ihanan tuoksuista! Pidän itse enemmän kasvonaamioista;>

Anonymous said...

*vielä

Anonymous said...

Mulla on harmaa H&m:ltä ostettu polvipituinen villakangastakki, lyhyt valkoinen samettipintainen takki ja H&m:ltä myös ostettu kultainen takki, josta en kyllä pidä yhtään eikä ole tullut käyettyä kuin pari kertaa..

Lempivaatteita en osaa päättää. :D

Blogisi on muuten tosi hyvä. :)

Anonymous said...

Mulla on sellanen kalanruotokuvioinen lyhyt villakangastakki, jossa vyö. Ihan kiva se on, mutta en haluaisi millään luopua nahkatakista näin säiden viiletessä :S

Anonymous said...

Moi!Olen jo muutaman viikon ajan seurannut blogiasi ja pakko myöntää että noinkin nuoreksi tytöksi kirjoitat tosi mielenkiintoisesti.Blogiasi on aina ilo lukea :)

jonna said...

Tuo Zaran puuron värinen villatakki on ihana <3 Ja olen kokeillut tuota mansikka naamiota. Tuoksuu niiiin ihanalle ;)

jonna said...

Vooih. Unohdin vastata kysymykseen :D Rakastan yhtä harmaata boleroani jonka löysin hulluilta päiviltä. Mulla on semmoinen valkoinen vähä pussimainen takki, ja hupussa karvaa.. :) Ja valkoiset talvi kengät Zarasta.

Anonymous said...

taa'attu ei ole suomea, se kirjoitetaan taattu.

Anonymous said...

paljonko toi takki makso ? :D oon ettiny just tollast ja toi on tosi kiva

Anonymous said...

Olen tosi kade tuosta sinun Zaran takista, tuollainen olisi juuri täydellinen.

Anonymous said...

Noi Accessorizen käsikorut on niin out.

Anonymous said...

Mä en tajuu tollasii ihmisiä jotka selittää ihan huvin vuoks kaikkee negatiivista. esim. "taa'attu ei ole suomea, se kirjoitetaan taattu." Hienoo et sä tiedät sen mutta onko sillä kuitenkaan niin väliä? Tajusit kuitenkin mitä KKM tarkoitti, vai?
Tai "Noi Accessorizen käsikorut on niin out" Oliko taas niin välttämätöntä kirjoittaa? Sitä paitsi millä sä perustelet et ne on niin out? Kiitos :D

merikarhu said...

Olet tainnut saada kaikki anonyymit preciousgirlin blogista omaan niskaasi! Voi raukkaa.

Emmie said...
This comment has been removed by the author.
Emmie said...

Minulla on täysin saman värinen, vain eri mallia oleva paituli (kuva 4) Zarasta. Myös minä olen todella tykästynyt siihen :)

E

Anonymous said...

mulla on valkoinen villakangastakki, hieman muotoon leikattu

Anonymous said...

Ihania kaikki nuo paidat ! blogisi on loistava :)

Anonymous said...

Ihania noi h&m:n miesten paidat! pääsivät ostoslistalleni :> rakastan tuollaisia murrettuja sävyjä

Anonymous said...

kestipä sulla kauan keksii tällänen tylsä ja tavanomanen juttu... huoh.

Anonymous said...

pitää kokeilla tuota hiusnaamiota :) olen niitä usein nähnyt mutta en ole jäänyt katsomaan että mitä ne on! :D

jonna said...

Nuo sinun lemppari vaatteet sopii blogin taustaan. :)

Anonymous said...

Mulla on sellanen Onlyn harmaa villakangastakki ja sitten tietysti musta nahkatakki :)

1 ja vitonen on kivoimmat noista sun vaatteista.
Noi H&M:än paidat on aika tylsiä,en varmaan itse ostaisi..

btw:kiva postaus! :>

Milla said...

Lempparipaitani on tällä hetkellä monikäyttöinen harmaa neulepaita. Ja talvitakkeina toimivat sitten talven tullessa maastonvihreä parka viime vuodelta sekä harmaa, iso, kuplanmuotoinen villakangastakki.

Jenni said...

Todella kiva idea postaukselle! :) Taidan itsekin tehdä vielä jutun lempivaatteistani.

Takkeja minulla on aivan liian monta. Tai no, voiko niitä nyt olla liikaa... ;) Mutta takkeja on jokatapauksessa kertynyt useampi kappale, joten vaihtelu virkistää. :) Minulla on mm. punainen perus-toppis, vihreä Benettonin villakangastakki, kauhtunut tummanvihreä pitkä toppatakki, Nanson pitkä Suomi-takki... Yleisesti ottaen suurin osa talvitakeistani on pitkiä, vähintään puoleen reiteen asti ulottuvia.

jonna said...

Käytätkö mitään kuvanmuokkaus ohjelmaa? esim. Photoshoppii? ;D

veera s. said...

lempivaatteita on monia, esim. uudet vagabondin kengät, molemmat lindexin hameet ja musta neuletakki (voit bongata kaikki blogistani ;)

talvitakkini on se H&M musta villakangas, mikä on kaikilla :D senkin voit bongata blogistani :)

Anonymous said...

noi sun henkka maukan paidat ja toi american vintagen tunika on tosi kivoi :>> muutenki blogis on ihana! t. koulukaveris ;>

kermakakkumekko said...

h: jaiks kuka olet? :D Ja kiitos!

Chanske said...

Paljonko noi sun H&M:än miesten T-paidat maksoi?

marianna said...

Mulla on aika samannäköinen talvitakki, tummanharmaa villakangas Zarasta.:)

Mullakin pääsi just ostoslistalle noita hm:n miesten peruspaitoja, sellasia väljiä tavallisia t-paitoja oon ettinytkin. Ja ihanat värit!:>

Anonymous said...

Ihastelen aina vaatteitasi, joten äsken sain kohtauksen :D Mulla on samanlainen paita kun sulla. Ei se oo mahollista. Nyt oon ylpeänä :D. Se on siis tuo eka ruskee paituli. Ja toinen pikkukohtaus:mulla on ollu myös tota naamiota..ja hyvää oli. Takkini on H&M harmaa, pitkä villakangastakki. Lempivaatetta mulla ei tällä hetkellä oo..aika outoa. Tai ehkä just siitä ruskeesta paidasta tykkään eniten.

Anonymous said...

mulla on samanlainen talvitakki kuin sulla :D