Sunday, June 29, 2008

TIETOKONE MOI

Viime postaus tuli silloin juhannuksen paikkeilla, ja sen jälkeen meidän täältä mökiltä sitten lähti netti. En tiiä mikä siinä on vikana, joko tässä kaupungissa tai sitten mun omassa kannettavassa. Kamerankin olen onnistunut rikkomaan, täällä saimaan rannalla on niiiiiiin nättiä ja joka asia tekisi mieli ikuistaa. MÄ TARVIIN SEN JÄRKKÄRIN, TAI EDES JONKUN! =D Lisäksi uusi kännykkä pitää saada, tämä nykyisen pinkin nokiani vaaleanpunaiset näppäimet eivät suostu edes toimimaan.

Olen nyt eräässä museossa, joka sijaitsee Punkaharjulla. Olen siis Retretissä ja täällä on tosi kiva ilma. Äsken kyllä satoi, mutta niinkuin olen jo kertonutkin, minä pidän sateesta. Uusia ostoksia en ole paljoa tehnyt, paitsi äsken sain kyllä yhden kivan lahjan. Laitan siitä kuvaa maanantaina, jolloin netin pitäisi alkaa pysyvästi toimimaan jopa omassa kesäkodissa, ettei tarvitse museoiden yleiskoneilta postauksia kirjoittaa.


Ihan pian taas nähdään, ehkä jopa kuvienkin kera.






18 comments:

Anonymous said...

Kaunis kuva tuokin! Ja eräiden mökillä on sentään netti. Mökkipostauksista voin vain unelmoida :)

Anonymous said...

Alla hu akhbar!!!

AA said...

Ite kävin just Retretissä ja tykkäsin tosi paljon Ellenistä! ja siitä, että siellä myytiin IVANAhelsinki-tuotteita :)

Anonymous said...

hihii, punkaharjulla. :D itse vietin siellä viikon ja retretissä tuli kyllä käytyä. Muuten se oli kyllä aika elämätön paikka. elämätön, hih.

Anonymous said...

btw, retretti on sellanen paikka jonka lähes jokainen normaali suomalainen tietää.

ei kannata sanoa "eräs museo", vähättelet samalla kulta-ajan mestareita.

olin sitäpaits just retretin vieressä 2 viikkoa kylpylässä. SIITÄSSAAT NUORI NEITI !

Anonymous said...

" olin sitäpaits just retretin vieressä 2 viikkoa kylpylässä. SIITÄSSAAT NUORI NEITI ! "

Oisit ollu siellä museossa etkä kylpylässä :D

Anonymous said...

Ai että, tuntuu ettei kukaan enään jaksaisi lukea blogiasi. Toivottavasti syksyllä taas alat kirjoitella luettavia juttuja.

Annina said...

Mäkin oon käyny Retretissä joku pari vuotta sitten ja muistaakseni se oli ihan kiva paikka =)

Anonymous said...

asun Punkaharjulla:) mökkiläiselle ehkä ihan kiva paikka, muuten maailman tylsin ja kamalin ja kuollein kylä ikinä:D

Anonymous said...

kannattaako nyt järkkäriä ostaa jos oot rikkonu vanhan kameranki :o

Unknown said...

museon yleiskoneet :DD

Anonymous said...

hehee sä kirjotiit museosta ja mä kirjotan just nyt kirjastosta ;D
kuitenkin kiva saada sulta postaus

Anonymous said...

Me ollaan monena kesänä vuokrattu mökki viikoks sielt punkaharjulta ihan Retretin vierestä :)
Meillä on kyll omaki mökki (saimaallaa!!! Tietty) Suomi on sitte ihana maa!! Tultiin tänään pafokselta :)

A

Anonymous said...

">>-,, said...

Ai että, tuntuu ettei kukaan enään jaksaisi lukea blogiasi. Toivottavasti syksyllä taas alat kirjoitella luettavia juttuja."


Olen ehdottoman samaa mieltä! Viimeisimmät postaukset ovat olleet vain joitakin diibadaabalallallaa olen mökillä -juttuja, joita ei jaksa lukea. Voisit tehdä postauksen välillä luettavistakin asioista. Minne katosivat kaikki entiset upeat postaukset, joita odotti kieli pitkänä?

Elisa said...

Ah, ei vaan meidän mökillä ole nettiä, telkkaristakin saa vain unelmoida... No, onhan siellä sentään... hyttysiä?

Anonymous said...

HEI ANGSTIPELLE ANONYYMIT JOS ETTE VITTU JAKSA LUKEA TÄTÄ BLOGIA NI ÄLKÄÄ LUKEKO MUT ÄLKÄÄ VITTU JAKSAKO VALITTAA JOS NETTI EI TOIMI NI SIT EI TOIMI VAI MITÄ HELVETTI SOIKOON MENEE HERMOT "DIIPADAAPA POSTAUKSET" KUULES MUSTA TUNTUU ET ITE TEKISIT IHA MILJOONA KERTAA PASKEMPIA MUTTA JOS OLET ERI MIELTÄ NI ENTÄS JOS PERUSTAISIT OMAN BLOGIN JA LOPETTAISIT MUIDEN HAUKKUMISEN. kaikki ei pyöri teidän ympärillänne, ette ole mitenkää erikois asemassa koska te voitte tulla tänne ilman nimeä aukomaan päätä vaikka oikeasti voitte olla sellasia jotka tuskin osaa käyttää edes nettiä, emmä tiiä. joo kiitos hei

kermakakkumekko said...

NONIIN MIE SAIN SEN NETIN! Vikalle anonyymille rispektit!

faddistgirl said...

Uusi postaaaaus :D