Wednesday, October 17, 2007

Paris

Tämä päivä sekä ilta menivät pakatessa, joten en sitten ehtinyt postailla tänään mitään sen syvällisempää. Tarkoituksena kyllä oli, mutta aika ei riittänyt. Pitää ehtiä vielä nukkua, sillä huomenna anteeksi tänään taksi tulee hakemaan klo 5.50 am kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Tulen takaisin sitten sunnuntaina!



P.S. Älkäähän huolestuko! Minulla on kannettava mukana Pariisissa! Eli päivityksiä Pariisista tulee varmasti ja hyvällä tuurilla pääsen perehtymään asioihin niin, että postauksista tulisi matkapäiväkirja-henkisiä. Kuviakin matkalta tulee ehdottomasti!

Hauskaa lomaa kaikille

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket:llä

KermaKakkuMekko

Tähän loppuun lisään vielä pienen ostoslistan. Listalla on asioita, mitä ainakin tahtoisin Pariisita löytää. En ehdi kommentoimaan listaa sen enempää, mutta eiköhän kuvat puhu puolestani.



18 comments:

Anonymous said...

Hauskaa matkaa! :>

Milja said...

Voi että kun olen kateellinen! (Minullakin samaan aikaan muuten lähtö Helsinkiin ;)) Hyvää matkaa minunkin puolestani, toivottavasti löydät ainakin sen kaipaamasi takin :)

Anonymous said...

vooi, mä oon aina halunnut pariisiin :< pidä sitten hauskaa ja nauti myös mun puolesta ! :D

milian said...

Hyvää matkaa! Olen myöskin menossa Pariisiin, tosin vasta joulun jälkeisiin alennusmyynteihin sekä uudeksi vuodeksi ;> Hyvää kannattaa odottaa. I LOVE PARIS.<3

Anonymous said...

Oijoi, olen niin kateellinen. Olen kyllä matkustellut muuten ihan kiitettävästi, mutta Euroopan suuret kaupungit ovat minulle vielä aivan tuntemattomia. Ehkä vielä joskus. Toivottavasti löydät etsimäsi.

Anonymous said...

hyvää matkaa! itsekin kovasti haluaisin pariisiin, ja luultavasti pääsenkin, mutta vasta n. puolentoista vuoden kuluttua :D mutta pikku seikkoja;)

toivottavasti teet kivoja ostoksia jne. odottelen innolla uusia postauksia, hauskaa matkaa. :-)

Anonymous said...

Tahdon sitten nähdä paljon kuvia sieltä;D Itse kun en ole ikinä Pariisissa käynyt..

Mutta pidä hauskaa!:)

Anonymous said...

Hyvää matkaa! :))

Anonymous said...

Oi.. olin itse kesällä Pariisissa ja rakastuin korviani myötä tähän muodin mekkaan. Vietä ihana loma!

Pidän blogistasi toosi paljon. Vaatteesi ovat todella ihania

Anonymous said...

Hyvää matkaa (:

Anonymous said...

Hyvää reissua! toivottavasti löydät jotain ihanaa :)

Anonymous said...

Hyvää matkaa!:) Pariisi on varmasti mahtava paikka

Anonymous said...

sulla on tosiaan ehdottomasti parhaat kuvankäsittelytaidot suomen muotiblogeista. osaat asetella kuvat älyttömän hyvin ja värit sopii aina hyvin yhteen. tykkään tosta "liimaa-leikkaa" -tyylistä. aivan mahtavaa siis. :)

kunhan kirjoitustaitosi hioutuu niin vielä parempi. todella hyviä jutunaiheita sulla siis on, ja kivan omakohtanen/ tavallista henkilökohtaisempi blogi (esim esittelet ostokset - muutkin kuin vaatteet = plussaa). teksti on vielä vähän tökeröä, mutta se ihan totta hioutuu iän mukana. oot myös ällistyttävän nuori, eli en voi kuin hämmästellä.

keep it going! ;)

Anonymous said...

miten toi audrey hepburnin kuva liittyy sun ostoksiis?

Anonymous said...

mitä järkee on ottaa PARIISIIN kannettava mukaan, oot varmaan joku kone friikki

Anonymous said...

Pidä hauskaa Pariisissa ja muista ottaa kuvia! :)

Tuulia said...
This comment has been removed by the author.
Tuulia said...

Niin juuri, hyvää reissua myös minun puolestani ! Toivottavasti pääsen vielä itsekin jonain päivänä käymään kyseisessä kaupungissa 8>