Thursday, May 10, 2007

Päivän asu.

Tässä tämän päivän huoleton asu. Olen paidoissa yhdistänyt kaksi aivan erilaista kangasta: kukka ja pilkku, mikä saattaa joidenkin silmille olla liian räikeä. Mutta minä tykkään! :)

pilkku T-paita: H&M
Kukka-bolero: ONLY
farkut: lindex
kynsilakka: Mavalan La Paz
Hopeiset ballerinat: ?








Ja minulla oli myös tämä söpö H&M-kaulakoru, jossa on kaksi valkosuklaata muistuttavaa sydäntä:



Ja sitten minua on alkanut hirveästi kiinnostamaan tämä Lorealin mineraali meikkivoide, joka ei sisällä säilöntäaineita tai hajusteita. Kuulostaa aika hyvälle. I want!





7 comments:

Anonymous said...

Ei ainakaan minun silmilleni liikaa, kun nuo kuviot ovat kuitenkin aika pieniä. Mulla on tuo mineraalimeikkivoide, voisin tehdä siitä ehkä jonkilaisen arvostelun jos kiinnostaa? :)

kermakakkumekko said...

Kiinnostaa todella paljon! Oisi mahtavaa jos tekisit, niin osaisi helpommin päättää ostaisiko vai ei! :D

Anonymous said...

ostin tuon meikkivoiteen epäilyksistäni huolimatta... itse "töhnä" on hyvää ja levittyy mukavasti, mutta tuo suti systeemi on ihan p****ä. Omasta mielestäni ainakin kauheeta sotkemista, joten levitän sitä ihan perus meikkisienellä. Eli tuote hyvä, pakkaus ei.

kermakakkumekko said...

tuhlaus: kiitos vinkistä :D

Anonymous said...

Minunakaan mielestä tuo ei ole lainkaan huonon näköinen yhdistelmä, päin vastoin. Olen itsekkin miettiyt tun voiteen ostamista ja täällä on toinenkin, joka mielellään lukisis arvostelun :)

Anonymous said...

itse en noin voimakasta yhdistelmää laittaisi. särkee kokonaisuuden

Anonymous said...

joo, samanlainen kuin sulla! Olinkin juuri lisäämässä tekstiin ,että mös se on päällä.