Sunday, August 24, 2008

moi taas pitkästä aikaa

Joo. miten tässä nyt tämän taas alottaisi.

Minulla tuli tuossa kesällä sellainen pieni kyllästyminen tähän blogiin ja en millään saanut tehtyä edes yhtä postausta. En keksinyt siis mitään ideoita enkä mitään. Välttelin koko ajatusta kermakakkumekosta ja silleen.


Riparilla oli oikeesti suoraan sanoen ihan mahtavan kivaa. Muutenkin elämässäni on tapahtunut vaikka mitä tässä nyt viimeaikoina. Mun pitää ettiä rippimekko.

Oon siis kuitenki nyt tullu takasin, mun tyyli on vähä muuttunu ehkä viimeisten postausten jälkeen ja muutenkin oon iha eri ihminen tiiättex. no en ole.


En tiedä onko täällä enää lukijoita yhtään, tuntuu tavallaan kuin alottaisin bloggaamisen taas alusta. En muuten uskalla lukea noita 79 kommenttia viimeisessä postauksessa, on varmaan jotain ihan hirveitä juttuja.


No mutta, hypätkää mukaan mikäli vielä kiinnostaa. Alhaalta onkin vain yksi tie ja se on ylös. Ja mite niin muka alhaalta. tämä on vain harrastus. Pitäkää se jooko mielessänne vaikka alankin taas päivittämään ihan kunnolla, inhoan paineita.
Huomenna näätte mun päivän asun iik.


tässä itseasiassa oli tän päivän asu, paita h&m plus mustat carlingsin farkut. mun hiukset on kasvanu kesällä ja vaalentunu. olen blondi. en ku oon oranssipää.

joo oon oranssipää. nähää huomenna.

43 comments:

Anonymous said...

thats amazing story.

faddistgirl said...

Ihanaa kuulla susta ! Minä en ainakaan ole vielä lopettanut lukemista !

Anonymous said...

Jeee kunnon postaus, päivän asu ja uusi banneri! Nuo eriväriset kirjaimet tuolla tekstin seassa vähän häiritsi.

Anonymous said...

Unohdin kysyä, mikä kamera sulla on? :)

Anonymous said...

KERMIIIIS! wuhuuuuu! ihana uusi banneri, mahtavaa tekstiä.. :)

Jenna said...

Kiva kun kirjottelet taas. :)
Ja kaikki tosiaan vois pitää mielessä että tämä blogin kirjoittaminen on vapaaehtoista toimintaa. :)

Elisa said...

Ihanat hiukset sulla. Ja paitakin on nätti :)

Anonymous said...

Minäkin olen käynyt joka päivä katsomassa, että tuleeko päivitystä, ja olin jo vähällä poistaa koko sivun suosikeista - onneksi en ehtinyt! Kiva että tulit takaisin, ja toivottavasti pysytkin vähän aikaa. :)

Ja nuo eriväriset kirjaimet näyttää kyllä hienoilta mutta häiritsee lukiessa.

essi said...

Tosi kiva kun kirjoittelet taas! :) Ruutupaita on ihana.

Anonymous said...

aika hyvä tää teksti,ite en varmaan olisi uskaltanut tulla takaisin noin pitkän tauon jälkeen,ainakaan näin tyylikkäästi!;)

anyways, nice to have you back!

Anonymous said...

eikä nuo eriväriset kirjaimet mitään häiritse, kivoja ne on.

essi said...

ainii piti vielä sanoa, että uusi banneri on tosi kiva!

H said...

Ihanaa oot tullut takaisin <;
Odotan innolla uusia postauksia ja varsinkin kuvia tyylistäsi! ;)

Anonymous said...

Ihana kun kaermakakkumekko on taas mukana! Ja vielä huippua että uudistuneena :D

Raidallinenruutumekko said...

Ihanaa kuulla susta. Meinasin tippua penkiltä, kun näin uuden postauksesi. Oli jo ikävä!

Raidallinenruutumekko said...

Ihanaa kuulla susta. Meinasin tippua penkiltä, kun näin uuden postauksesi. Oli jo ikävä!

Anonymous said...

kivakun jatkoit taas päivttämistä!

Strawberry Swing said...

Rupesin just tänään miettimään että mitäköhän sulle on tapahtunut, kun ei oo mitään kuulunut! Mut onneks palasit, koska rupesin kaipaamaan sitä aikaa kun minä löyisin blogit ja sun oli ensimmäinen mitä ikinä luin, joten nice to have you back!

Minna

Anonymous said...

Hyvä kun jatkat kirjottamista, mutta noi hyppivät eriväriset kirjaimet häiritsevät lukemista. Eivät ole kivoja. ;<

Anonymous said...

Jee, uus postaus! Kiva toi sun ruutupaita! ;D

BlueberryNight said...

Mä en oikeen ymmärää että mitä kaikki on valittanut tuola edellisessä postauksessa. On paljon muitakin blogeja mitä lukea ja kyllä blogilistalata sitten näkee jos on päivittynyt. Mä en ainakaan edes ole huomannut että olet ollut muka tosi kauan pois kun muut blogit on päivittynyt ja on ollu vähän muutakin elämää kun stalkkailla sun blogia :D Muta kiva ku oot tullu takasin, mä oon ainakin vielä vakiolukija! :)

ella said...

kiva uusi banneri! tykkään kovasti (: ja mukavaa kun "palasit"

Juuli Linnea said...

En ollu uskoa silmiäni kun näin uuden otsikon! Jeees<3

Anonymous said...

oo!!!!!vihdoinkin oot tullut takaisin!!! oli ikävä!!!!

Anonymous said...

mistä noi sun ihanat taulut jotka on sun seinällä ?? toukokuu 2007 eka alhaaltapäin.

Anonymous said...

HEI BEIBBII OOT BÄKKKIII LUULIN ET OOT EISM KUOLLU... . .OLIHAN SE 15 VUOTIAAAN TYTYN MURHA JUTTTUKIN TOSSINN SÄÄ ET TAIJJA OLLA VIELÄ VIIISI TOISTA . .. . EJEJEEJEEE MÄÄÄ MEEN PARIIISIIINN°°!!!!!! ::::::)))))):)))

Anonymous said...

Ois kohteliasta joskus vastata kommentteihin.. ;)

Anonymous said...

oli kiva taas lukea blgiasi. pitkästä aikaa. tää on mahtava! oon käyny melkeen joka päivä kattoon, ootko taas jatkanu :)

Anonymous said...

blogiasi :D

Anonymous said...

nuo eriväriset kirjaimet häiritsee ärsyttävästi lukemista :<

Tajja said...

:---) Onneksi olet palannut, olisi ollut harmi jos kiva blogi olisi loppunut kokonaan!

Anonymous said...

ILON PÄIVÄ!!! Uusi postaus! Vielä sitkeet fanit lukee...:D

Berenike said...

Jee, ihanaa että päätit silti jatkaa bloggailua! Ymmärrän todella miltä tuntuu, kun koko bloggaus tuntuu toi ahistavalta. Nojoo, mä luovutin (mikä joskus vähän harmittaa) ja lopetin blogini, mutta kiva kun sä jaksat vielä jatkaa :)

Wendy said...

Uijee, eiköhän sulla vielä oo ihan uskollinen lukijajoukko koossa;)

Sarianna V said...

Hyvä homma. Ihan turha ottaa mitään paineita kenenkään kommenteista tms. sun harrastushan tämä tosiaan on <: Eli täälläkin ilmoittautuu yksi joka jatkaa lukemista o/

Anonymous said...

heh hyvä et ollukkaa kuollu :)

Anonymous said...

Täällä on yksi lukija, joka odotti koko ajan innokkaana, että postaisit! :)

kermakakkumekko said...

MOI NYT TULI POSTI OLETTE IHANIA

Anonymous said...

aah, u r back! kävin melkein jokapäivä tsekkaamassa onko tullu postausta, mut tänään oli semmonen "kutina" ettei tarvii pettyy. eikä tarvinnu :) toivottavasti bloggailuinto jatkuu!

Anonymous said...

IHANAA kun kirjotat taas!
oikeesti tuntu niin pitkältä toi aika ku et kirjottanu, oon nimittäin ihan riiiippuvainen tästä sun blogista, tää on ihana!
möä ainakin luen niin pitkään tätä kun vaan kirjotat (:

Anonymous said...

Kivaa ku taas kirjotat!!!
Käys kattoo mun blogi kans?? :)
Noi sun uudet hiukset on aaaaivan ihanat!
I love it!
Mun blogi on: www.misscherrrry.blogspot.com ! :DD

Anonymous said...

OoN iHaN RiIpPuVaInEn SuN bLoGiStA :D <3

Anonymous said...

Kirjotat nykysin hirmu epäselkeesti... vanha kermis oli parempaa!