Friday, March 2, 2007

Harmaata ja hyvää harmaata.

Harmaa päivä, harmaata loskaa, harmaa taivas, harmaita pilviä... Kjulla, on harmaa fiilis. Olen kyllästynyt tähän harmaaseen loskaan. Odotan kevättä NIIN paljon. Saa ostaa kevät takin. Tai periaatteessa ei edes tarvitse takkia, aurinko vaan paistaa ja lämmin tuuli puhaltaa sopivasti. Linnun laulua voi kuulla kävellessään kouluun ja puut vihertyvät. Koulun pihalle voi mennä ilman, että muuttuu mehujääpuikoksi. KYLLÄ, sitä minä odotan.

Ainoa mikä lohduttaa nyt on ihanat kuluneen metallin väriset kynteni.

Mutta minä en aio lannistua! Sen sijaan kokosin tähän alle harmaita ja ei niin harmaita asioista, joita rakastan.


"Pariisi, sinne minä haluan!"


Aivan ihana halinalle-paita, joka kuvaa minua tällä hetkellä loistavasti!


Tämän tytön asukokonaisuus minulle kiitos!


Jenniferin hiukset näyttää hyvälle oli pitkät tai lyhyet!



Joku tässä korussa viehätttää.



Iso A, nyt ja aina! The of the best! Hevillä ei hävitä!


(Kuvat: Mtv3 ja Google.)






No comments: